Pla Actua

14.04.2020

Pla de xoc: Accions i estratègies per superar 'impacte del Covid-19 al teu negoci


Si creus en el teu negoci, et donem la oportunitat de treballar junts pel teu negoci. L'objectiu es que us mantingueu i que davant del canvi de paradigma en què ens trobem, implementeu noves formes de treball, accions i estratègies per quan sortim d'aquesta important crisi.

No podem garantir-te l'èxit. Però el que si que farem es treballar en les eines que necessites per a que puguis competir al mercat. Reflexionaràs sobre els aspectes clau del teu negoci per tal que puguis tenir una visió estratègica clara: on estàs, a on vols arribar i què pots fer per aconseguir-ho. Realitzarem les preguntes adequades per a la reflexió i treballarem per poder tenir clar què prioritzar i on posar focus per convertir que els teus propòsits siguin una realitat.

Realitzarem un treball tutoritzat i super personalitzat: adaptat als teus recursos i possibilitats, i de les que extraurem unes propostes realistes i viables al teu projecte.

Com ho farem? Consultories de treball ONE-TO-ONE

  • Rebràs per email un Workbook: és un petit dossier amb preguntes sobre la teva marca o projecte. Això ens permetrà saber en quin punt estàs i cap a on haurem d'actuar. L'hauràs de retornar per poder preparar la reunió de treball..
  • Reunió de treball: haurem treballat el teu workbook per conèixer a fons la teva marca. Tindràs una videotrucada de 30 minuts que serà clau: comentareu propostes, aportacions, noves idees a implementar, etc...
  • Reps el teu Pla Actúa: un cop finalitzada la consultoria haurem treballat les idees comentades a la sessió i t'enviarem un resum amb tips, accions a implementar, consells, etc...

Formadora: Iolanda Mas

És llicenciada en Publicitat i Relacions Públiques (UAB), Administració i Direcció d'Empreses (UOC) i Disseny Gràfic (Institut Europeu de Comunicació i Màrqueting).

Ha treballat a Madrid, a Barcelona, també com copy creativa en diferents empreses de màrqueting directe fins a arribar a Responsable del Departament de Màrqueting d'una gran empresa del sector vinícola. 

Què et donarà? Experiència, creativitat, estratègia i visió global.